8/9


Dagarna rullar på och Tore både sover och äter ganska oregelbundet så dagarna blir lite hur som. Har iallafall haft en bättre natt trots att pappan var på jobbet. Tore skriker fortfarande hysteriskt och otröstligt lite då & då och än är jag inte riktigt klok på vad det är, uteslutningsmetoden är fortfarande igång. Känns ändå som det blir bättre! 

Gruvar mig lite för kommande dagarna då R jobbar dag vilket betyder att jag har nätter & dagar, på det har jag även planer imorgon och läkartid torsdag och det ska bli väldigt spännande att göra mig i ordning och även Tore. Hittills har Rickard varit hemma och kunnat ta Tore om jag tex ska duscha/sminka mig. Det går nog bra! 

När Rickard tränat ska vi åka och handla (blöjorna går som smör), äta middag och sen tror jag vi får besök av faster Angelica och farbror Jonas till Idol och PH 😊

Till något helt annat, så kommer jag att hoppa in och jobba då & då, när det passar. Ser bara fördelar då jag kommer jobba helg bara då Rickard är ledig, jag tjänar mer än på vardagar med OBn, kan spara föräldradagar OCH får komma ut i det sociala lite mer. Iom att jag inte ammar så är det inga problem på det viset heller 👍
Börjar dock med en vardag den sista september då vi har inventering på jobbet! 

Allmänt | |
#1 - - Moa:

Han är så lik dig <3

#2 - - Moa:

Han är så lik dig <3

Upp