22/9

Tore var så snäll mot sin mamma inatt, han kände nog på sig att jag var trött ;)
Bästa natten! Tore sov mellan 23:30-05:30 (!!!!), då åt han och somna igen mellan 06-7:50. Hallelujah 🙏🏻
Han sover ju på mitt bröst så självklart vaknar man till när han rör sig/knorrar osv men det gör man ju alla nätter. Hoppas vi är på väg mot lite rutiner nu! 

Senaste veckan har jag börjat ta mig ut på lite mer promenader, första veckorna var ju allt så nytt och han skrek ju en hel del så då ville man inte direkt ta sig ut. Det är så skönt. Troja är oftast med & det går väldigt bra om än vi gärna skulle lära Troja att gå bättre i koppel, men jag måste lära mig om hur man lär henne det hehe. Att rycka i koppel lite lätt och säga "gå fint" går uppenbarligen inte så bra. 
Denna förmiddag var faster Angelica med oss på prommis, himla mysigt att komma ut och även att umgås lite. 

Nu sover Torisen i Babybjörnen på mig och jag har styrt tvätt, disk, nytvättat och bara små städat lite. Har även dragit fram lite nya kläder då Tore växer som jag vet inte vad, så ska bli kul att prova dem sen! 


Gladstjärten imorse!
Allmänt | |
Upp