14/9



Vi har haft en toppen-helg, trevligt sällskap & god mat varje dag. Allt som behövs. 
Idag är det måndag och just denna måndag har jag inte längtat efter.. Det är dags att bege sig till sjukhuset och ta ut katetern. Efter 14 veckor. Vill. Inte. Det var inte speciellt skönt att sätta in den så jag vill bara få det här gjort. Inte nog med att man fött barn för 4 veckor sen😅
Rickard jobbar därför bara halvdag och får skjutsa upp mig och vara hemma med Tore så länge. 
Har haft en härlig natt med Tore, han somnade på mitt bröst vid 23 och åt inte förrän 04:30 (!!!!) sen var magen lite krånglig och han lite gnällig och sov till och från till 07, då gick vi upp. Men det var ju inga problem riktigt då jag fått flera sammanhängande timmars sömn. Mer såna nätter tack 🙏🏻

Håll tummarna för mig idag! 
Allmänt | |
Upp